3 תשובות
אני מסכימה איתך לגמרי
ומשתתפת בצערך
זה בגלל שקשה מאוד לאנשים לעכל אובדן, וזה אובדן עצום
יש אנשים שבוחרים להדחיק וככה הם יראו את הבן אדם- כעוד מישהו
אבל לכולם אכפת
משתתפת בצערך
היי אנונימית,
קראתי את מה שכתבת ועד כמה את נמצאת בתקופה מורכבת וההתמודדות עם כל מה שקורה קשה, עוד יותר בגלל שאת מהעוטף. התמודדות עם אובדן היא קשה וזה משפיע על כל אחד ואחת באופן שונה, על המצב רוח, על המצב הרגשי והנפשי וגם על איך שאנחנו מצליחים לישון או לאכול. חשוב בתקופה הזו לדבר ולשתף ולא לנסות להתמודד לבד עם כל מה שמרגישים. קוראים לי רז ואני מעלם דיגיטל. אנחנו מלווים בני נוער וצעירים ברשת. במידה ותרצי, את יכולה להמשיך איתי את השיחה (גם באנונימיות), לשתף ולקבל מידע וסיוע בהתאם למה שאת מרגישה. מצרפת לך את האפשרויות לדבר איתנו:
1.פה בהודעות פרטיות.
2.באינסטגרם והטיקטוק שלנו elem.digital
3. דרך הצ'אט שפעיל בימים א-ד' החל מהשעה 20:00 שם אפשר לדבר עם אחת מהתומכות/ים שלנו. מצרפת לינק למטה.
מחכה לך, רז.