4 תשובות
בצד שמאל למטה, צריך ללחוץ על 'השתקת הצאט'.
שואל השאלה:
יש מצב לצילום מסך של זה? אני מסתבכת וזה מזעזע בלי צאט אני ככה כמה שנים ובדיעבד הבנתי
שואל השאלה:
תודה, אני אנסה ואעדכן
הכוונה להשתקת הצ'אט? יש כפתור שמבטל את זה כדי שתוכלי לדבר עם מי שאת משחקת איתו.
זה נמצא בתפריט של השחקנים המחוברים.