12 תשובות
מגרש חנייה חד משמעית ילדה קטנה וחצופה
עזהלנד
נובהלנד
עזהלנד

סתם מגרש חנייה ענקי זה לא שווה, כי אנשים שיחנו יותר בפנים יהיו צריכים ללכת המון ברגל.
אני הייתי בונה אנדרטה לכל הנרצחים ולכל החיילים שנלחמו למען המדינה
לא כובשים נותנים לרשות הפלסטינית שיסתדרו עם 2 מיליון אנשים
עזהלנד
למצוא מקום לשני מיליון פליטים
רגע אבל מה הפואנטה לבנות מגרש חניה באמצע שום מקום
יש מספיק להכל
עזה היא לא ממש גדולה אני בעד:
מוזיאון ענק עם תמונות של האנשים שנרצחו
בתים בחינם לאנשים שנהרסו להם הבתים בדרום
קניון עם כל מה שיש בחול ואין בארץ
וזהו
כי אין מקום