התחברות
הרשמה
נראלכם שיתנו ללוחמים ביחידות קרביות (גבעתי, גולני, שיריון) לצאת הביתה בקרוב?
יש חיילים שלא היו בבית מה7.10
2 בנובמבר 2023, 11:22
חיילים
תפקידים
חיילים קרביים
גולני
תשובה אחת
לא יש עוצר יציאות
כנראה שבהמשך יהיה איזה אפטר להתרעננות אני מקווה
,
,אני
באותו הנושא:
אתם חושבים שיתנו ללוחמים שכבר מסוף שבוע שעבר בלחימה ליצור קשר או לחזור הביתה בקרוב?
מה הסיכויים שיתנו לי להישאר חודש בבית מהבית ספר?נראלכם ישימו לב שאני לא שם?
נראלכם שיתנו הקלות לבגרויות?
אני בת 13 נראלכם שיתנו לי לעשות בייביסיטר ?
מי שמבין- נראלכם שיתנו לי לשרת בקרבי בצבא אם הנתונים טובים למרות שאני בת יחידה לאמא חד הורית ? אבל היא מאשרת
בעוד 16 ימים מקבלים תעודות ,נראלכם שיתנו לי להשלים?
מה ההבדל בין להיות לוחם ביחידות החיר(כפיר, גולני, שריון וכו') ללוחם ביחידות מיוחדות?
איזה אופי יש בדרך כלל ללוחמים ביחידות מיוחדות כמו סיירת מטכ"ל, דובדבן וכו'...?
מה דעתכם על העפת הלוחמים מיחידות לוחמה בגלל מה שעשו בחדר אוכל?
ללוחמים ביחידות הקומנדו מותר להגיד שהם משרתים שם?
אתם חושהים שיתנו לי לרדת מ5 יחידות מתמטיקה ישר ל3 או שיעשו מזה עניין גדול?