9 תשובות
כן
אבל זה לא יקרה - יהיו שם אנשים
אבל אם נשטח את כל עזה כנראה שזה לא יגמר רק במלחמה עם עזה לצערי
זה תלוי מאוד
אם בצפון ייכנסו למלחמה אז לא
ויש גם את תימן שהתחילו להתערב ואיראן שאולי גם ייתערבו
לא כי המדינות שתומכות בעזה לא יעברו על זה בשתיקה
אנונימית
כן, חיסלנו מדינה שלמה אז זה ניצחון כי אין להם איך להלחם
לא כל כך
כי אם נעשה את זה שאר מדינות ערב לא ישבו בצד
הם יתערבו במלחמה ואז המלחמה תמשיך...
כן זו המטרה
כן
אנונימית
כן בתכלס