28 תשובות
כיאלו עד נהריה חיפה עדיין לומדים
תשאירו יאללה יא נסראללה
שואל השאלה:
אני מירושלים
אני מירושלים
אנונימית
יאללה יא נסראללה
נדפוק אותך אינשאללה
נחזיר אותך לאללה
עם כל החיזבאללה
נדפוק אותך אינשאללה
נחזיר אותך לאללה
עם כל החיזבאללה
אני מהמרכז וממש לא לומדים מחר
אנונימית
אני לא לומדת ביום שישי בכללי
כנ"ל
למזלי אני לא לומדת בשישי
גג לבנון תתקוף.. אנחנו ננצח גם אותם
אולי בצפון אין
אני בכל מקרה בחופש בימי שישי
אני בכל מקרה בחופש בימי שישי
מה את מגזימה כולה נאום
אנונימית
רק בצפון מבטלים מחר אבל באוזרי הגבול
כל המרכז והשפלה בטח ילמדו מחר
מאיזה איזור את? לפי מה שידוע לי ביטלו יום שישי לרוב הארץ
הכל תלוי מה נסראללה יגיד מחר זה נקווה שלא יהיה מלחמה כוללת
אנונימי
אל תבואי
אנונימית
בול^
אני מהמרכז וביטלו לי
בכללי אין לנו עכשיו בגלל המלחמה לימודים בימי שישי
אני מבת ים ואין לי בית ספר:)
לי ביטלו את בית הספר בימי שישי ואין לי מושג איך הם לא עשו את זה עד עכשיו... זה ממש נוח!!
תבדקי עם המורה
תבדקי עם המורה
מחר שישי אז מלא לא לומדים במילא אבל לא צריך להתקפל מכל דבר קטן זו המציאות שלנו עכשיו וצריך להתמודד איתה
בתכלס גם אצלינו באשדוד היה אמור להיות אבל ראש העיר לא הסכים
אני גרה במקום שהיו רק 3 אזעקות ברוך ה טפו טפו ומחר לא לומדים אצלנו
אני במרכז ואמרו לנו שהתחילה המלחמה שעד להודעה חדשה אנחנו לא לומדים בשישי
אני לא לומדת בשישי בכללי
אני בדרך כלל לומדת בשישי אבל בגלל המלחמה ביטלו
כן יש אבל לא בכל מקום. אם אמרו לך שיש רגיל אז יש רגיל.
למה שיבטלו? מה ההבדל בין הבית לבית ספר חוץ מזה שבבית נכנסים לידכאןן וצופים בחדשות כל היום? אם יהיה צורך תלכו למקלט כל הכיתה, בדיוק כמו המצב בבית - אם יהיה צורך תלכו למקלט כל המשפחה.
למה שיבטלו? מה ההבדל בין הבית לבית ספר חוץ מזה שבבית נכנסים לידכאןן וצופים בחדשות כל היום? אם יהיה צורך תלכו למקלט כל הכיתה, בדיוק כמו המצב בבית - אם יהיה צורך תלכו למקלט כל המשפחה.