8 תשובות
לך על זה, מקסימום לא תראה אותה סביר להניח יותר בחיים שלך
לך על זה אין לך מה להפסיד
מקסימום תגיד לא
מקסימום תגיד לא
תנסה מה יש לך להפסיד.
איזה בתול אתה באמא (ההוא למעלה)
לשאלה, כן חד משמעית!
לשאלה, כן חד משמעית!
אנונימית
בהצלחה
חמוד מאוד
תנסה
תנסה
רגע רגע רגע רגע (כן משעמם לי ובא לי לריב)
אנונימית למה בתול אצל גברים זה קללה? את רצינית שאת אומרת את זה??!??!?
לשאלה: כן תתחיל איתה מה יש לך להפסיד
אנונימית למה בתול אצל גברים זה קללה? את רצינית שאת אומרת את זה??!??!?
לשאלה: כן תתחיל איתה מה יש לך להפסיד
אנונימית
תגידי לי את אותה האנונימית של השאלה על ה"בגידה" בבן זוג? אם כן תמצאי חיים
אם לא, גם תמצאי חיים
אם לא, גם תמצאי חיים
באותו הנושא: