8 תשובות
לך על זה, מקסימום לא תראה אותה סביר להניח יותר בחיים שלך
לך על זה אין לך מה להפסיד
מקסימום תגיד לא
תנסה מה יש לך להפסיד.
E-D
איזה בתול אתה באמא (ההוא למעלה)
לשאלה, כן חד משמעית!
אנונימית
בהצלחה
חמוד מאוד
תנסה
רגע רגע רגע רגע (כן משעמם לי ובא לי לריב)
אנונימית למה בתול אצל גברים זה קללה? את רצינית שאת אומרת את זה??!??!?


לשאלה: כן תתחיל איתה מה יש לך להפסיד
אנונימית
תגידי לי את אותה האנונימית של השאלה על ה"בגידה" בבן זוג? אם כן תמצאי חיים
אם לא, גם תמצאי חיים