5 תשובות
גירעון קלורי
שואל השאלה:
תודה
חחח לא יודעת הרבה אומרים שאימונים לא יעזרו אבל תודה
אם את רוצה לרדת במשקל ממליצה לך לעשות אימונים אירובים יש מלא ביוטיוב יש את של לילי הזאת
מתיחות

חימום-
ריצה
ריצה עם עקבים לישבן
צעדי רדיפה

10 ג'אמפינג ג'אקס עם סקוואט
10 סקוואטים
5 שכיבות סמיכה
2

5 סמוכקום
10 לאנצ'ים עם קפיצה
10 פעמים צעדים קטנים ולחזור עם ישבן למעלה
10 הנפות רגל וחזרה עם ישבן למעלה בכל רגל
2

תרגיל פילאטיס- שכמות למעלה, להחליף רגליים כששתיהן ישרות
20 חזרות

טבאטה ירך-
1. רגל בתשעים מעלות עולה ונוגעת ברצפה
2. רגל תשעים מעלות באוויר סטטי
3. רגל ישרה עולה ונוגעת ברצפה
4. רגל ישרה באוויר סטטי
5. להוריד את היד הנגדית לרגל העובדת על האמה, רגל לכתף ובחזרה
6. רגל ישרה
7. רגל הצידה עולה ויורדת
2

טבאטה בטן-
1. לישיבה מלאה
2. אופניים (לנסות להגיע עם הכתף לברך, ולא עם המרפק)
3. להוריד את הרגליים כשהן ישרות, להעלות בקפיצה, להוריד שוב לאט לא עד הסוף
4. פלאנק צידי
2

פלאנק 3 דקות

מתיחות


זה אחלה אימון חחח
הוא עובד ממש על מלא שרירים
אם פחות בא לך שרירים תעשי אירובי, הליכות וכאלה
היי,
עדיף לך להתאמן עם מאמן או לקחת המלצה ממאמן כדאי שלא יהיה לך פציעות וכאלה (מדברת מניסיון).
אם המטרה שלך היא להתחטב אז גם תזונה היא חלק מאוד מאוד מאוד גדול מהתהליך!
מתוך 100%
70% זה תזונה
ו-20% זה אימונים
ואת חייבת חייבת לשלב בין שניהם.
תאכלי את כל אבות המזון (תכתבי בגוגל ויופיע לך)
ותזכרי, תאכלי הכל במידה,
לא יותר מדי- ולא פחות מדי.
הכי חשוב זה להקשיב לגוף שלך ולרצונות שלך.
את מסוגלת!!