7 תשובות
מן הסתם שכן
די אפחד לא היה עושה את זה את מי אתם מחרטטים^
לא סורי
כיף לי כאן, לא רוצה לאבד את החיים.
אני לא חושב שהייתי מקריב את עצמי, אבל אני לא טוען שמי שאומר שכן הוא צבוע.
לא מחטטת באמת הייתי עושה את זה את לא יכולה להחליט בשביל אנשים ולקרוא את המחשבות שלהם
^די נו אם באמת יציעו לכם אפחד לא יגיד כן די לצאת יפים