7 תשובות
לא סורי
כיף לי כאן, לא רוצה לאבד את החיים.
כיף לי כאן, לא רוצה לאבד את החיים.
מן הסתם שכן
די אפחד לא היה עושה את זה את מי אתם מחרטטים^
לא מחטטת באמת הייתי עושה את זה את לא יכולה להחליט בשביל אנשים ולקרוא את המחשבות שלהם
^די נו אם באמת יציעו לכם אפחד לא יגיד כן די לצאת יפים
אני לא חושב שהייתי מקריב את עצמי, אבל אני לא טוען שמי שאומר שכן הוא צבוע.
באותו הנושא: