7 תשובות
לא סורי
כיף לי כאן, לא רוצה לאבד את החיים.
מן הסתם שכן
די אפחד לא היה עושה את זה את מי אתם מחרטטים^
לא מחטטת באמת הייתי עושה את זה את לא יכולה להחליט בשביל אנשים ולקרוא את המחשבות שלהם
^די נו אם באמת יציעו לכם אפחד לא יגיד כן די לצאת יפים
אני לא חושב שהייתי מקריב את עצמי, אבל אני לא טוען שמי שאומר שכן הוא צבוע.