7 תשובות
מן הסתם שכן
די אפחד לא היה עושה את זה את מי אתם מחרטטים^
לא סורי
כיף לי כאן, לא רוצה לאבד את החיים.
^די נו אם באמת יציעו לכם אפחד לא יגיד כן די לצאת יפים
לא מחטטת באמת הייתי עושה את זה את לא יכולה להחליט בשביל אנשים ולקרוא את המחשבות שלהם
אני לא חושב שהייתי מקריב את עצמי, אבל אני לא טוען שמי שאומר שכן הוא צבוע.