2 תשובות
תהיי רגועה ובטוחה בעצמך
לא לתת לזה להשפיע עליך אני בשיעור לפני הטסט פספסתי הולכי רגל וכמעט נכנסתי באין כניסה נטו מהלחץ ועדיין בטסט באתי יותר רגועה (כי הייתי בטוחה שאני נכשלת) ועברתי דווקא כי לא הייתי לחוצה
באותו הנושא: