18 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי 20
חשבתי 20
אנונימי
מתחת ל20 זאת חסימה לצמיתות.
מתחת ל30 זמנית.
מתחת ל30 זמנית.
מתחת ל25
איך הגעתם ל25, אחד העתיק מהשני טעות.....
25
אל תקשיבי לזאת שאומרת מתחת ל20 זה תשובה שגויה מתחת ל25 נחסמים לגמרי
אל תקשיבי לזאת שאומרת מתחת ל20 זה תשובה שגויה מתחת ל25 נחסמים לגמרי
אנונימי
שואל השאלה:
^סוף סוף תודה!
^סוף סוף תודה!
אנונימי
^ אבל זה תשובה לא נכונה! הרוב אומרים גם 25 כי זה מ25 לא מ19
אנונימי
^זה לא משנה מה הרוב אומרים זה משנה מה נכון, מוזמנים להיכנס לחוקים ולראות בעצמכם(:
אבל זה מ25 אתם סתם מטעים גם כתוב בחוקים של האתר
אנונימי
תראו פה-
קישורים מצורפים:
אז למה כולם אמרו 25?
אנונימי
ככה זה שמעתיקים אחד מהשני בלי לבדוק...
רגע ואז אי אפשר לחזור??
מתחת ל 25
^^ אפשר, אני חזרתי מחסימה לצמיתות למשל, הייתי 16 והחזירו אותי על 32
אנונימי
מתחת ל25
מתחת ל25
אהה תודה^
באותו הנושא: