7 תשובות
אני חושבת שתתייעצי על המפקדת כי טחורים נובעים ממאמץ יתר אז אולי היא תבין אותך אלוהים יודע..
תשימי משכה
שואל השאלה:
לא עוזר, זה ממש חיצוני וכבר כמה שנים זה כנראה יצריך ניתוח
אנונימית
האמת שעוד לא התגייסתי אז אני לא הכי יודע אבל תלכי לרופאה של הצבא תאמיני לי היא ראתה דברים יותר גרועים
היי מתוקה,
תלכי למפקדת שלך ותבקשי ממנה ללכת למרפאה (את לא חייבת לציין לה את הסיבה, זה חיסיון רפואי)
הרופא יחידה אני מאמינה שלא יבדוק אותך לעומק ורק יתן לך כדורים ואולי הפנייה לרופא מומחה.
אני לא ממש יודעת מי הרופא שמתמחה בזה, אבל כדאי לטפל ולא להזניח.
אופציה שנייה היא להגיש בקשה דרך אתר צהל לקבלת הפנייה. אולי תוכלי לקבל הפנייה בלי לגשת לרופא
תבדקי אם יש אופציה כזו.
אופציה נוספת זה לגשת למיון בזמן שאת בבית ולהיבדק כבר שם.
אחר"כ תוכלי לבקש אסמכתא מהצבא למיון.
וכן, אם תעשי ניתוח זה באופן אזרחי, זה תמיד בבתי חולים.
את יכולה גם לבקש הפנייה לרופא מומחה בבית חולים אבל זה יותר מסובך כי זה לבקש כבר אסמכתא לבית חולים ולא כל הבתי חולים מאשרים
ובכללי אם את רוצה להתייעץ בפרטי את מוזמנת, אחרי חצי שנה בגימלים ור"ם 2 אני מבינה יותר מדי ברפואה הצבאית לצערי
אין מה להתבייש כולנו בסופו של דבר אנונימיים פה גם כשאנחנו מגיבים מהמשתמש שלנו ❤
מניח שהיא מבינה יותר ממני^
אבל לי גם היו טחורים אמנם פנימיים אבל זה התפרץ לי שוב לקראת סוף השירות, קצת מביך להגיד לרופא יחידה ואז הוא בודק את החור אבל אין מה לעשות בסוף זה דבר כואב מאוד וזוועתי וחייב לטפל מה גם שזה חיצוני אצלך וזה ברמה יותר קשה, לי הוא פשוט נתן כדורים ואף אחד לא ידע ואני מניח שגם במקרה שלך הם צריכים לשמור על חיסיון רפואי ותבקשי אולי אפילו במיוחד
בסוף את צריכה לטפל אז מביך או לא מביך - לכי לרופא יחידה וטפלי בזה
אנונימי