13 תשובות
כן
הייתי מתפחלץ
כן
כן, אם בן דוד שלך יצא ללחימה בעזה עכשיו אז שיחזור הביתה בשלום3>
ברור
מן הסתם
למה אם
הוא נכנס
הוא נכנס
אין לי בן דוד אבל אני אדאג קצת
יש לי ולא דואג, אני בקושי מכיר את בני הדודים שלי
אנונימי
כן ברור
מן הסתם הייתי מתה מלחץ ודאגה
כן בן דוד שלי גם בעזה
באותו הנושא: