7 תשובות
כן כי הוא שלח לך הודעה
השאלה היא מה חשב
השאלה היא מה חשב
שואל השאלה:
כן אה
כן אה
אנונימית
לא הוא שלח הודעה בלי לחשוב
מן הסתם
מן הסתם
שואל השאלה:
אני סתם חושבת יוצר מידי
אני סתם חושבת יוצר מידי
אנונימית
שואל השאלה:
כי הוא בדרכ אף פעם לא שולח לי הודעוצ ראשון
כי הוא בדרכ אף פעם לא שולח לי הודעוצ ראשון
אנונימית
הוא דרש משהו?
כי יש וויבים של הודעה קצרה לדעת אם את יכולה לשלוח את השיעורים בית
כי יש וויבים של הודעה קצרה לדעת אם את יכולה לשלוח את השיעורים בית
שואל השאלה:
הוא לא דרש כלום
הוא לא דרש כלום
אנונימית
באותו הנושא: