7 תשובות
הרגשה שלך הכל בסדר זה יגיע לבד או שלא ואתה מעדיף ככה וזה גם בסדר אף אחד לא לוחץ עליך
יש מצב שזה לא בשבילך, וזה בסדר לגמרי.
קשת המיניות היא כל כך גדולה ומגוונת, שאתה בטוח יכול למצוא את עצמך ולמקם את עצמך עליה.
ככל שהזמן יעבור אתה תבין מי ומה אתה, איפה אתה עומד על הקשת הזאת ויהיה לך הרבה יותר קל.

בהצלחה! :) ❤
שואל השאלה:
אני גבר אבל תודה
אנונימי
^
סליחה, מתקנת :)
אתה צודק לגמרי עדיף לבד
ללכת לישון מבלי לדאוג לגבי שקרים
בלי חקירות
בלי מחוייבות
בלי הבעת רגש
שואל השאלה:
שמעי יכול להיות שלאנשים אחרים טוב הביחד למרות כל מה שציינת
לי זה עושה רע הרבה יותר מאשר מועיל
אנונימי
מבינה אותך