6 תשובות
תתקשרי אליהם זה חשוב מאוד יום המאה אחרת באמת ישבצו אותך על פי צורכי הצבא
מוזר לא שלחו לי הודעה כזאת
מתי את אמורה להתגייס? ב2025?
אנונימי
שואל השאלה:
לא לא זה הקטע שעדיין לא שלחו לי תאריך איימו עליי בהודעה שבגלל שלא נכנסתי ליום המאה אני יגוייס לגיוס כללי
פספסתי יום המאה כבר איזה 5 פעמים לא מגזימה והכל בסדר שלחו לי תאריך
דרך אגב שלי זה עוד שישה ימים אולי גם לך ?
אנונימי
תקשיבי זה בסדר אני עכשיו גם נכנסתי לאתר מתגייסים וגם לי כתוב את זה ונתנו לי תאריך חדש אל תדאגי זה פשוט לוקח קצת זמן
אנונימי
שואל השאלה:
כן