6 תשובות
תתקשרי אליהם זה חשוב מאוד יום המאה אחרת באמת ישבצו אותך על פי צורכי הצבא
מוזר לא שלחו לי הודעה כזאת
מתי את אמורה להתגייס? ב2025?
מתי את אמורה להתגייס? ב2025?
אנונימי
שואל השאלה:
לא לא זה הקטע שעדיין לא שלחו לי תאריך איימו עליי בהודעה שבגלל שלא נכנסתי ליום המאה אני יגוייס לגיוס כללי
לא לא זה הקטע שעדיין לא שלחו לי תאריך איימו עליי בהודעה שבגלל שלא נכנסתי ליום המאה אני יגוייס לגיוס כללי
פספסתי יום המאה כבר איזה 5 פעמים לא מגזימה והכל בסדר שלחו לי תאריך
דרך אגב שלי זה עוד שישה ימים אולי גם לך ?
דרך אגב שלי זה עוד שישה ימים אולי גם לך ?
אנונימי
תקשיבי זה בסדר אני עכשיו גם נכנסתי לאתר מתגייסים וגם לי כתוב את זה ונתנו לי תאריך חדש אל תדאגי זה פשוט לוקח קצת זמן
אנונימי
שואל השאלה:
כן
כן
באותו הנושא: