2 תשובות
בעיקרון את יכולה להשתמש בזה עכשיו
אבל בכללי מומלץ להשתמש רק מעל 12
12-13 ומעלה
אני חושבת שבגיל 15 זה בסדר גמור, גם אני התחלתי להשתמש בחומצות בגיל הזה וזה עבד מצויין.