2 תשובות
בעיקרון את יכולה להשתמש בזה עכשיו
אבל בכללי מומלץ להשתמש רק מעל 12
אבל בכללי מומלץ להשתמש רק מעל 12
12-13 ומעלה
אני חושבת שבגיל 15 זה בסדר גמור, גם אני התחלתי להשתמש בחומצות בגיל הזה וזה עבד מצויין.
אני חושבת שבגיל 15 זה בסדר גמור, גם אני התחלתי להשתמש בחומצות בגיל הזה וזה עבד מצויין.
באותו הנושא: