5 תשובות
את מתארת ממש יפה
ומאד מגרה !!!!!^
לצאת לנשום אויר אחרי הגשם (לקוות שלא יתפוס אתכם גשם )
אם מסטיק מנטה וכל הגוף מתרענן
להכין שוקו חם
חחח
אבל זה טוב רצח !!!!!!^