7 תשובות
בעיקרון לא
זו הלנת שכר
שואל השאלה:
אולי לוקח לזה זמן להכנס לחשבון? או לכתוב הודעה למנהלת?
תכתבי
העשירי היה ביום שישי
אסור לתת שכר אחרי העשירי
מותר להם לעכב את זה עד ה15 תחכי ל15 ואז תדברי איתם קיבלת תלוש?
לא
אותי פיטרו חודש שעבר ונכנסה לי משכורת תבדוק את זה עם המעסיק
לא
תשלחי הודעה למנהל יכול להיות שלא רוצים