4 תשובות
^ברור שלעשות בכל זאת!!
אנונימית
שואל השאלה:
לא אבל קמתי בבוקר פשוט מאוחר ואני מחוץ לבית ואני רק בצהריים חוזרת ולא שמתי סרום וקרם וכאלה השאלה אם לעשות בצהריים או פשוט לדלג וחעשות של הערב
לא אבל קמתי בבוקר פשוט מאוחר ואני מחוץ לבית ואני רק בצהריים חוזרת ולא שמתי סרום וקרם וכאלה השאלה אם לעשות בצהריים או פשוט לדלג וחעשות של הערב
אנונימית
כן ברור
כן ברור , שגרת בוקר זה בתכלס בשעה שאת קמה
באותו הנושא: