11 תשובות
לצערינו יש
כו
יש והם גרועים בדיוק כמוהם ויותר
מה הכוונה שלך בתומכים בעזה כי אם לדעתך אני בוגדת בזה שאני חושבת שלא מגיע גם לילדים עזתיים למות בגלל החמאס אז תקרא לי איך שאתה רוצה
אנונימית
יש חרדים שתומכים הפלסטין ושמים דגלים שלהם
אנונימית הילדים האלה גודלים להיות המחבלים של היום על מה את מדברת
ברור שלא כולם אבל משרישים את זה בהם אין מה לעשות
תודה רבה, ברגע שחזרת במילים שלך הדגשת שאני צודקת.
אמרתי בשאלה אחרת ואני אגיד את זה שוב, אף אחד לא נולד להיות מחבל.
אמרתי בשאלה אחרת ואני אגיד את זה שוב, אף אחד לא נולד להיות מחבל.
אנונימית
כן
עצוב
עצוב
כן,יש לי בכיתה כאלו
כן יש חברה שלי שלחה לי סירטון שרואים שם שמאלנים תומכים
באותו הנושא: