10 תשובות
שואל השאלה:
סתם בגלל שאין לי כוח ללכת עד עלייה ואין לי כוח להתארגן לצאת
סתם בגלל שאין לי כוח ללכת עד עלייה ואין לי כוח להתארגן לצאת
בסדר, אל תעשי את זה בלחץ זה סתם עושה לחץ בגוף ומחשבות.
תתארגני, תפגשי איתה שעה-שעתיים [כמה שתכננתן בקיצור] את תהני איתה זה ירגיע אותך, לא נורא שזה רחוק, מה שחשוב זה קצת לצאת מה"ארבע קירות" מה שנקרא ולנשום אוויר לטייל.
תתארגני, תפגשי איתה שעה-שעתיים [כמה שתכננתן בקיצור] את תהני איתה זה ירגיע אותך, לא נורא שזה רחוק, מה שחשוב זה קצת לצאת מה"ארבע קירות" מה שנקרא ולנשום אוויר לטייל.
אני אומר לך בוודאות, זה תחושה טובה לבלות עם חבר/חברה לפטפט קצת, לרכל קצת, לדבר קצת.
לספר דברים, אז מה שזה רחוק.
אם זה בגלל האזעקות, אז זה שטויות האזעקות.
אם זה בגלל האזעקות, אז זה שטויות האזעקות.
אם אין לך כוח אז תבטלי אבל מה ייצא לך מלבטל אם את צריכה מוטיבציה? זה אומר שאת כן בדילמה ומתלבטת עדיין עם ללכת.
לדעתי המקצועית, תלכי תתארגני כשתחזרי הביתה יהיה לך כיף לישון.
לדעתי המקצועית, תלכי תתארגני כשתחזרי הביתה יהיה לך כיף לישון.
אנונימי
אומר מיניסיון
בכל מקרה, (***פ*** את לא ***ר*** מחוברת ***ח***). אני מאוד מקווה (***בב*** שאת מתארגנת ושהשפעתי עלייך ***קשה***).
זה חוויה, זה מהנה
אם זה לא רלוונטי לדעת, אז אממ את תהני איתה, את תשכחי את הבעיות שלך, תבלי איתה, תצחקי איתה
תלוי מה מוריד ממך את המוטיבציה או את מצב הרוח לבצע זאת
באותו הנושא: