11 תשובות
^ כן... כשיהיה פילוג בעם ולא היינו באמת מאוחדים ועדות כן היו משנות
^^ כן זה פשוט נוראי
^^ כן זה פשוט נוראי
זה היה בין 1948 ל1954 אז אני לא חושבת ככ שזה קרה תוך כדי הקמת המדינה , ישראל קלטה המון המון המון יהודי תימן
שואל השאלה:
מה הסיבה שחטפנו ילדים? ניסיתי לחפש בגוגל ורשום בשביל להביא לאנשים שאין להם ילדים זו הסיבה?
מה הסיבה שחטפנו ילדים? ניסיתי לחפש בגוגל ורשום בשביל להביא לאנשים שאין להם ילדים זו הסיבה?
^^ טוב לדעת אני לא ידעתי על זה
חלקם נחטפו לאימוץ, חלקם "נעלמו" בתוך כל הילדים ונשארו במוסדות הרבה שנים וחלקם באמת מתו
^^^ כן זה היה בשביל להביא לאלה שלא יכלו להביא ילדים
שואל השאלה:
אוקיי תודה על ההסברה יש לי עוד שאלה אחת, אלה רק ישראלים חטפו ילדים? לא מוסלמים שחיו איתנו באותה תקופה? נוצרים?
אוקיי תודה על ההסברה יש לי עוד שאלה אחת, אלה רק ישראלים חטפו ילדים? לא מוסלמים שחיו איתנו באותה תקופה? נוצרים?
אני יודעת שחטפו תימנים ו5% אשכנזים, מעבר לזה אין לי שמץ
שואל השאלה:
ואנחנו הישראלים עשינו את זה?
ואנחנו הישראלים עשינו את זה?
לסבתא שלי יש שני אחים שאחרי שילדו אותם הרופאים טענו שהם חולים ופשוט נתנו אותם ואמרו שהם מתו, זה עצוב ברמות ואנשים לא מודעים לזה
פשוט ניצלו עולים חדשים מתימן. אמרו לאימהות שברגע ילדו שהתינוק חולה וצריך להישאר בבית חולים (גם אם לא הסכימו היו מכריחים ומשכנעים אותם להשאיר) ואז פשוט היו חוטפים אותו ומביאים למשפחות שלא יכולות להביא ילדים. זה נוראי. פשוט היו אומרים למשפחה "אין התינוק מת כבר קברנו אותו" גם כשזה היה מדובר רק בשיעול. וכשלא היו מבינים ושואלים איפה הקבר בדיוק (מזכירה, עברית לא מושלמת) היו מחרטטים אותם פשוט.
אני יודעת את זה כי אחותה של סבתא שלי נחטפה. ועד היום לא מצאו אותה.
אני יודעת את זה כי אחותה של סבתא שלי נחטפה. ועד היום לא מצאו אותה.
באותו הנושא: