5 תשובות
יכול להיות שהוא לא חושב שאת יפה מספיק כדי לדגמן לא אישי...
אנונימי
זה בגלל שצריך יותר מרק יופי כדי לדגמן. יש לזה מנטליות ועבודה קשה, יש גם הרבה לחץ מהרבה מקומות ולא כולם יכולים לשרוד את זה
קחי את זה כאת נראית טוב, לא צריך לחשוב יותר מידי
אנונימי
נראלי הוא פשוט לא יודע להגיד טוב דברים כאלה זה לא חשוב נראלי
לפי דעתי לפעמים אנשים סתם אומרים דברים ולא צריך לנתח לעומק כל דבר