3 תשובות
אל תדאג הם יקבלו את העונש שלהם !!
אנונימית
שואל השאלה:
באמת שהחיות זה הדבר היחיד שכואב לי
באמת שהחיות זה הדבר היחיד שכואב לי
אנונימית
זה בסדר לדאוג לפעמים , אבל ה' יעניש אותם על הכל תהיה רגוע בבקשה
אנונימית
באותו הנושא: