15 תשובות
שלושה תלמידים
שלוש תלמידות
שיש גם זכרים וגם נקבות אז מתייחסים כזכר קולקטיבי
שלושה
שלוש לנקבה
שלושה לזכר
שואל השאלה:
אז זכר או נקבה ? כי עתוב גם תלמידים וגם תלמידות..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני צריכה לכתוב או שלוש או שלושה
אנונימית
עניתי, זה קולקטיבי ולכן הפנייה היא בזכר

שלושה תלמידים
שואל השאלה:
שלושה תלמידות ותלמידים , זה תקין?
אנונימית
שלוש תלמידה זה נקבה
כן
ברגע שיש זכר זה הופך לזכר, אלא אם כן יש יותר נקבה.. שינו את זה לפני כמה שנים
שואל השאלה:
לא הבנתי... אז איך כותבים שלוש או שחושה תלמידות ותלמידים???????
אנונימית
שלוש תלמידות
שלושה תלמידים
שלוש תלמידות
שלושה תלמידים
שבאבית??
אנונימית
שלושה.