15 תשובות
שלושה תלמידים
שלוש תלמידות
שלוש תלמידות
שיש גם זכרים וגם נקבות אז מתייחסים כזכר קולקטיבי
שלושה
שלושה
שלוש לנקבה
שלושה לזכר
שלושה לזכר
שואל השאלה:
אז זכר או נקבה ? כי עתוב גם תלמידים וגם תלמידות..
אז זכר או נקבה ? כי עתוב גם תלמידים וגם תלמידות..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני צריכה לכתוב או שלוש או שלושה
אבל אני צריכה לכתוב או שלוש או שלושה
אנונימית
עניתי, זה קולקטיבי ולכן הפנייה היא בזכר
שלושה תלמידים
שלושה תלמידים
שואל השאלה:
שלושה תלמידות ותלמידים , זה תקין?
שלושה תלמידות ותלמידים , זה תקין?
אנונימית
שלוש תלמידה זה נקבה
כן
ברגע שיש זכר זה הופך לזכר, אלא אם כן יש יותר נקבה.. שינו את זה לפני כמה שנים
שואל השאלה:
לא הבנתי... אז איך כותבים שלוש או שחושה תלמידות ותלמידים???????
לא הבנתי... אז איך כותבים שלוש או שחושה תלמידות ותלמידים???????
אנונימית
שלוש תלמידות
שלושה תלמידים
שלושה תלמידים
שלוש תלמידות
שלושה תלמידים
שלושה תלמידים
שבאבית??
אנונימית
שלושה.