5 תשובות
מצטרפת
אנונימית
מצטרפת לשאלה.
אנונימית
כן
מגיעים בדרך כלל באזור ה 4 פעמים בשבוע מהבוקר עד הצהריים
אוכלים עם השגחה
בין הארוחות מי שצריכה ללמוד לומדת
יש קבוצות טיפוליות וזהו בגדול
מגיעים בדרך כלל באזור ה 4 פעמים בשבוע מהבוקר עד הצהריים
אוכלים עם השגחה
בין הארוחות מי שצריכה ללמוד לומדת
יש קבוצות טיפוליות וזהו בגדול
באים רק בשביל לאכול?
אנונימית
שואל השאלה:
זה עזר לך?
זה עזר לך?
באותו הנושא: