5 תשובות
לגמריי
שלום לך,
מדברייך עולה הרגשה של פחד מהמצב הנוכחי, פחד ממה שאת, משפחתך ומדינתך עברו.
נשמע שאת חשה לחוצה מרעש המסוקים שעבר מעל ביתך, כמו רעש צפצפה שמפריע לציוץ הציפורים שהם חייך.
האם ניסית לדבר על כך עם עם מטפלת או אדם עליו את יכולה לסמוך?
יקרה, אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אשר יכולים לספק לך מענה ייחודי ואישי. תרגישי בנוח לפנות אלינו בצ'אט של העמותה. נהיה שם לשמוע את כל מה שתרצי להעלות ואולי נוכל לחשוב יחד על דרכים להקל על המצב הנוכחי.
מצ"ב קישור לצ'אט של העמותה ולמספר הוואטסאפ שלנו: 055-9571399
מצרף לך גם קישור לפודקאסט של העמותה, שם ישנו פרק שמדבר על פוסט טראומה, שאולי יכול לעזור לך במסעך: https://sahar.org.il/podcasts/
מוזמנת לפנות אלינו,
שלך מתנדב סה"ר
יכול להיות חרדות מכל דבר זה הכל תלוי בבן אדם וכמה הוא חרדתי
תקשיבי אני גרה במקום שבכללי לא מגיעים אליו הייתה אצלנו אזעקה אחת וזה בכל זאת מבהיל ומלחיץ ועוברים פה במטוסים ומסוקים כל יום זה פשוט צהל הולך להפציץ אותם
הגיוני לגמרי