40 תשובות
תאכלי בריא שלוש ארוחות בכמויות הגיוניות
ונישנוש פרי
שואל השאלה:
אוף אני מכורה למתוק כל היום אוכלת שוקולד
אנונימית
לאכול בריא
תיהיי בגרעון קלורי/מאזן קלורי שלילי ותרדי במשקל.
כל עוד את במאזן השלילי את תרדי במשקל לא משנה מה תאכלי.
^בדיוק, אני גם ממליץ על דברים גבוהים בחלבון/סיבים תזונתיים כי הם משביעים יותר
לאכול בריא... אבל עדיף להתאמן, זה יוריד לך יותר בקלות
אם את מכורה למתוק+ אין לך כוח להתאמן יהיה לך ממש קשה להיות בגרעון קלורי.
אם לא להתאמן ממש אז תנסי ללכת כמה שיותר
תורידי איזו אפליקציית צעדים ותעשי כמה שיותר.
וכמובן לנסות לשפר את התזונה
בעיקרון , אין באמת באמת הגבלה באוכל הכל עניין של איזון , השאלה היא אם את רוצה להתחטב או לרדת במשקל ?
לאכול בריא לא ירזה, זה פשוט גם לא ישמין אותך(תלוי בכמויות)
צריך להתאמן בלי קשר
עדיף ריצה ואם קשה לך אז הליכה
שמעי יש מישהו בטיקטוק שהוא נותן מוטיבציה וכאלה, אם באלך אשלח לך קישור לעמוד שלו. הוא גם נותן טיפים לירידה במשקל ועוזר עם הסברה על אוכל וכאלה
תצאי להליכות
זה העמוד שדיברתי עליו אם באלך
לצום
אנונימית
הטיפ הכי גדול והכי חשוב שאני יכול לתת לך כדי להרזות זה לתרגל לחשוב כמו מישהי רזה. זה שתחשבי כמו מישהי רזה פשוט יגרום לך לעשות פעולות שיגרמו לך להרזות.

לאורך זמן, המנטליות זה מה שמכריע בין ההתמדה, מניסיון.
תתרגלי איפוק, תאכלי לאט ותשתי מלא מלא מלא מים כל הזמן אבל גם ספורט זה חשוב אז תנסעי להימנע פשוט מאוטובוס כשאפשר ללכת, ככה הגעתי ל10,000 צעדים ביום וזה ממש עוזר.
אנונימית
תערבבי כל יום כפית כורכום עם מים ותשתי. זה די מגעיל אבל זה ממש עוזר לחילוף החומרים
תזונה נכונה
לכולם אין כוח להתאמן אבל חובה
תמצאי משהו שהכי סבבה בשבילך
תנסי הליכות בחוץ עכשיו מזג אוויר נעים אני חושבת שתאהבי
או חוג ריקוד
חדרכושר
בטוח תאהבי משהו אני ממש ממליצה להוסיף ספורט זה עוזר ממש בירידה במשקל וגם בריא מאוד
אנונימית
לאכול בריא
את לא חייבת לעשות אימונים אבל את בכל מקרה צריכה להתחיל להזיז יותר את הגוף.
לדוגמא את יכולה ללכת למקומות שאת ברגיל נוסעת, תלכי ברגל אם זה לא מרחק מוגזם. תשתמשי במדרגות במקום מעלית, ותעסיקי את עצמך כל הזמן בדברים בשביל לשרוף קלוריות ולא לחשוב יותר מידיי על אוכל. ואת יכולה אולי להירשם לחוג של ספורט כלשהו, או ריקוד או משהו בסגנון.
אין מה לעשות חייםם בשביל להגיע לתוצאה את צריכה לעשות פעולה מסויימת
אנונימית
לא צריך להתאמן בשביל זה, מספיק לעשות ספורט פשוט כמו הליכות
אבל קודם כל צריך לאכול בריא ולהקפיד לאכול כמות חלבון טובה ליום אחד (לבריאות שזה יוצא פחות משצריך לחיטוב)
יש גלידות דיאטטיות גם, אז לא צריך לוותר על מתוק ויש גם מעדני חלבון (אני אוהב פרו שוקולד)

הבעיה היא שכל ששוקלים פחות, כך קשה להוריד, אז תצטרכי להקפיד

לעוד שאלות אני כאן :)

(הניסיון שלי הוא כמעט 25 ק"ג אגב)
להתחיל לזוז יותר, השאלה היא אם את באמת רוצה לרדת במשקל או להתחטב.
ירידה במשקל את יכולה גם בלי להתאמן, זה קשה אבל לא אפשרי. בשביל חיטוב אין דרך אחרת חוץ מלהתאמן
יש גם תפריטים דיאטטים ואפשר לעשות אימון גופני
אנונימית
יד שוקלת בערך 5 קילו..
אפשר את יודעת...
סתם אבל לאכול במאזן קלורי שלילי
אנונימית
נו אז מה את מצפה לא להתאמץ והכל יגיע סתם ככה אם אין לך כוח להתאמן תשמרי על אכילה נכונה
רגע מה זאת אומרת להתחטב
אנונימית
תנסי לאכול בריא
כמה שיותר יותר טוב
ד
אנונימית
צום לסירוגין של 18:6 (18 שעות צום ו6 שעות שאת יכולה לאכול) ואפשר גם לאכול בכמות מינימלית (500 קלוריות ליום) ולשתות המון תה ירוק
זה מה שעשיתי והצלחתי לרדת 5 קילו בשבועיים
אנונימית
אל תקשיבי למי שאומר לאכול בריא
את יכולה לאכול שוקולד ועוד איך. פשוט תהיי בגרעון קלורי ותרדי במשקל. מדברת מניסיון
אנונימית
אה וכדי לצאת מזה- כל יום תוסיפי 50 קלוריות עד שתגיעי ל1200
אנונימית
תאכלי מעט ודברים עם מעט קלוריות ותרוצי הרבה
אנונימי
תשתי מלא מים ותאכלי בריא
אנונימית
תהיי בגרעון קלורי הכי קל
באלי גם
אנונימית
גרעון קלורי יעזור
גרעון קלורי