17 תשובות
מי בכלל שמאלני ב 2023
אני שמאלנית אבל אני לא גאה בזה
^זה כי את בכלל לא מרגישה קשורה לישראל
אנונימית
שואל השאלה:
וחוץ מזה, מי אמר שלהיות שמאלני אומר לתמוך בטרוריסטים?
אני מתנגד להנהגה הפלסטינית (שהם ברובם טרוריסטים) ובאופן אישי לדעתי תוכנית אוסלו הייתה אסון חמור שהיא בגלל שהיא בחרה בטרוריסטים עם דם על הידיים לייצג את העם הפלסטיני (שהם דפנטלי לא מייצגים אותו בשום צורה) ולמי שתוהה, זה לא הופך אותי לפחות שמאלני.
שואל השאלה:
המיציאות הזאת "בילתי אפשרית" בדיוק בגלל אנשים כמוך.
אני!
אנשים הזויים אתם
אנשים שחיים בסרט שאפשר עדיין לעשות שלום עם טרוריסטים שכל מה שהם רואים בנו זה מפלצות ובכלל לא בני אדם
כמה חוסר צדק יש בעולם, כמה חוסר צדק.
אתם חושבים שאתם תומכים בשלום? כי אתם לא. אנשים שחושבים שאפשר לעשות שלום איתם הם לא פחות גרועים מהם.
תבינו, העולם הוא לא מסך שאפשר להציג בו את ההשקפות שלכם. צריך לחיות במציאות. במה שקורה עכשיו, במה שקורה באמת. המציאות שאתם חולמים עלייה - מזמן לא קיימת. היא לא אפשרית. לאף אחד לא אכפת שאתם מאמינים בצדק ובשלום, תסתכלו על הצלב איך שהוא, ולא על הצדק והשלום שאתם תומכים בו. כי במצב שלנו זה לא אפשרי. לחלום על דברים לא אפשריים זה יכול להישאר בגדר חלום, אבל לתמוך בזה זה טיפשי.
אנונימית
ומישהו אמר שלהיות שמאלני זה לתמוך בטרוריסים? למה אתה מוציא לי מילים מהפה? כבר רואים שיש לך סטיגמות עליי.
אנונימית
לא כל הפלסטינים טרוריסטים, אבל רוב אלה שבעזה תומכים בחמאס, וזה הופך אותם לטרוריסטים. שוטפים להם את המוח.
המדינה שלנו במלחמה ואנשים כמוכם יוצאים להפגין שצריך זכויות לפלסטינים זה פשוט עצוב.
אנונימית
^האם אמרתי את זה? למה להוציא לי מילים מהפה?
מה הקשר לחמאס. רוצים לעשות שלום עם הפלסטינים. הבעיה היא שאתם לא מבינים שזה לא אפשרי, רוב גדול מהערבים במדינה הזאת תומך בהם. ואני לא אומרת שבגלל שיש רוב גדול אז צריך לשנוא את כל הערבים. אבל לחלום על שלום עם כל הערבים זה טיפשי כי מההתחלה הם מאמינים שגנבנו להם את המדינה.
אנונימית
המציאות הזאת לא אפשרית בגלל אנשים כמוני. המציאות הזאת לא אפשרית בגלל מחבלים וארגוני טרור כמו חמאס. תתעורר למציאות. העולם לא ורוד, לצערי. תעשו לי כמה מינוסים זה לא מזיז לי.
אנונימית
אתה יודע כמה ערבים שחיים איתנו עצורים כרגע על תמיכה בחמאס? אתה בכלל יודע?
אנונימית
שואל השאלה:
^למי שטענה שהוצאתי לה מילים מהפה, את ליטרלי אמרת "אנשים שחושבים שאפשר לעשות שלום איתם הם לא פחות גרועים מהם" אז על תז**ני לי בשכל.
שואל השאלה:
לכל הכהניסטים שקוראים לאנשים כמוני תומכי טרור,
תזכירו לי איזה מפלגה הוכרזה כאירגון טרור והוצעה מהחוק? מפלגת כך.
מבחינת חוקי המדינה (וכל העולם),
תמיכה בכהנא= תמיכה בטרור.
אתה מתכחש לזה? לא באתי כדי לומר כמה יש, רק כדי לומר לך - יש הרבה. לצערי אי אפשר לסמוך על אף אחד כרגע. גם לא על יהודים.
אנונימית