5 תשובות
אני מקווה שכן עושים ואנחנו פשוט לא יודעים שיש מגעים
הם הודיעו שהם יטפלו בחטופים שהמצב ישתפר
המדינה עושה.
את שוכחת שהצד השני הוא לא אנושי חיים שלי
את שוכחת שהצד השני הוא לא אנושי חיים שלי
בטח שעושים. למה את חושבת שלא?
אנונימית
את מודעת לזה שיש בעזה אלפי חיילים שנלחמים בשביל שיהיה לנו מדינה (ובו זמנית מאתרים את החטופים)
איך לא עושים כלום
איך לא עושים כלום
באותו הנושא: