11 תשובות
כן
לא ראיתי מחבלות האמת
לא היו בנות
דיי בלתי אפשרי אצלהם
דיי בלתי אפשרי אצלהם
לגבי הטבח הספציפי הזה אני לא יודעת אם היו מחבלות גם. אבל בכללי יש הרבה מחבלות ושהידיות
בטבח הזה לא, לא היו בנות אבל בכללי כן יש מחבלות.
יש גם מחבלות, לדוגמת הרצח של אופיר רחום. אבל בטבח של השביעי ספציפית לדעתי לא היו מחבלות.
לא היו בטבח הזה אבל כן, יש מחבלות שעושות פיגועים
בטבח שהיה לא אבל בכללי לא חסר להם מחבלות, יש לנו מלא אסירות בבתי כלא פה
אנונימי
שואל השאלה:
אתם כיכולים לתת לי דוגמאות לנשים מחבלות?
אתם כיכולים לתת לי דוגמאות לנשים מחבלות?
אנונימי
באפגניסטן מחבלים היו משתמשים בילדים ובנות כדי להתקרב למבוגרים ולהתאבד
פתח גוגל.. הן בעיקר במזרח ירושלים עושות את הפיגועים בחיילים
אנונימי
באותו הנושא: