16 תשובות
לא זה לא בריא ההיתי מדברת איתו על זה שיחה עמוקה שתשנה את דעתו
לא
לא לא לא
שזה לא התמכרות שעושים את זה סתם בשביל החוויה
אנונימי
אם זאת חברה קרובה שלי נגיד ברור שאני אנסה לדבר איתה אבל בסופו של דבר היא לא מחוייבת לי ואני לא יכולה להגיד לה מה לעשות
אם זה בן הזוג שלי זה כבר משהו אחר - אני לא יכולה לנהל מערכת יחסים תקינה עם אדם שצורך סמים(מניסיון כי הייתי במערכת יחסים כזו) אם הוא ירצה לשקם את עצמו ולעזור לעצמו אני אתן לו יד בתהליך גמילה גם אם זה יהיה קשה, אם אין שיתוף פעולה לצערי לא נוכל להמשיך להיות בקשר זוגי
אם זה בן הזוג שלי זה כבר משהו אחר - אני לא יכולה לנהל מערכת יחסים תקינה עם אדם שצורך סמים(מניסיון כי הייתי במערכת יחסים כזו) אם הוא ירצה לשקם את עצמו ולעזור לעצמו אני אתן לו יד בתהליך גמילה גם אם זה יהיה קשה, אם אין שיתוף פעולה לצערי לא נוכל להמשיך להיות בקשר זוגי
ממש לא ממש לא אחותי אמרה לי שהיא מעשנת סמים והייתי בסדר עם זה אחרי שנה היא עוד שניה מתה לי מול העניים אבל הייתי חייבת להיות חזקה ולנסות לעזור לה
תנסה להסביר לחבר שזה לא בסדר ולהסביר לו מזה יכל לעשות לו ואפילו לבקש עזרה זה לא שווה את החיים שלו זה מסוכן זה הורס את החיים
תנסה להסביר לחבר שזה לא בסדר ולהסביר לו מזה יכל לעשות לו ואפילו לבקש עזרה זה לא שווה את החיים שלו זה מסוכן זה הורס את החיים
אם נעשה שימוש בסמים קשים כן הייתי מנסה לתת כמה שאני יכולה מעצמי כדי שלא ידרדר למקום רע וממזערת נזקים. אם הוא מעשן קנאביס על העיני ועל הראסי בכיף שלו אצטרף אליו כמובן בטעם הטוב.
תלוי באיזה סם מדובר, ולמה היא לוקחת אותו.
אלכוהול זה גם סם, ואני נורא לא מתחבר לבנות ששותות אלכוהול.
ריטלין זה גם סם.
וויד זה סם שאני סבבה איתו, אלא אם כן זה משפיע על התפקוד שלה והיא דבוקה למיטה כל היום
אלכוהול זה גם סם, ואני נורא לא מתחבר לבנות ששותות אלכוהול.
ריטלין זה גם סם.
וויד זה סם שאני סבבה איתו, אלא אם כן זה משפיע על התפקוד שלה והיא דבוקה למיטה כל היום
בכלל לא
אם זה חבר קרוב או מישהו קרוב שאני מכירה אני אפילו אכריח אותם להפסיק להשתמש, אזרוק את הסמים לאסלה ואעשה כח מה שצריך בשביל שיפסיקו.
אולי בהתחלה זה לא נראה כאילו הסמים משפיעים אבל התפקיד שלהם הוא לגרום לבן אדם להתמכר אליהם ולהרוג תאים במוח ואם מישהו מתחיל להשתמש בסמים כשהוא יודע את ההשפעה הרעה על הגוף הוא לא עושה את זה בשביל הכיף אלא בגלל סיבה עמוקה יותר ומי שעושה את זה בשביל ה"כיף" הוא דב*ל.
אשתמש באלימות בשביל לקחת את הסמים מהיד שלהם ואפילו אחטט להם בדברים, כן אני יודעת שיש להם זכויות וזה החיים שלהם אבל אני אוהבת אותם מידי בשביל לראות את עצמם הורסים את החיים שלהם
אם זה חבר קרוב או מישהו קרוב שאני מכירה אני אפילו אכריח אותם להפסיק להשתמש, אזרוק את הסמים לאסלה ואעשה כח מה שצריך בשביל שיפסיקו.
אולי בהתחלה זה לא נראה כאילו הסמים משפיעים אבל התפקיד שלהם הוא לגרום לבן אדם להתמכר אליהם ולהרוג תאים במוח ואם מישהו מתחיל להשתמש בסמים כשהוא יודע את ההשפעה הרעה על הגוף הוא לא עושה את זה בשביל הכיף אלא בגלל סיבה עמוקה יותר ומי שעושה את זה בשביל ה"כיף" הוא דב*ל.
אשתמש באלימות בשביל לקחת את הסמים מהיד שלהם ואפילו אחטט להם בדברים, כן אני יודעת שיש להם זכויות וזה החיים שלהם אבל אני אוהבת אותם מידי בשביל לראות את עצמם הורסים את החיים שלהם
שואל השאלה:
^מה טוב בזה?
^מה טוב בזה?
אנונימית
לא כל עוד זה בקטע טוב
אנונימי
הייתי לאט לאט מנתק קשר רוב הזמן הם לא יפסיקו ואני לא רוצה להתחבר עם אנשים כאלה
תלוי איזה סם. נגיד וויד אני לא רואה בעיה אבל קוקאין ומת' וכל השיט הזה קצת יותר בעייתי
קרה כבר קורה עכשיו ויקרה בעתיד כל עוד זה לא מוגזם ולא דברים קשים מידי ולא עושים את זה לידי שיעופו על עצמם
ממש לא
זה נוראי מצידי
זה לא בריא
הייתי נפרדת ...
זה נוראי מצידי
זה לא בריא
הייתי נפרדת ...
באותו הנושא: