4 תשובות
אין תקנה וואנן גוך שווה תכסף
פינדלנדיה!!
תשמעי יקר אבל זה הדבר הכי טוב שטעמתי בחיים שלי ווגן גוך אסאי, נודרת שזה מטורף יש גם פחות את הטעם לוואי המגעיל
אנונימית
מזל טוב!
באותו הנושא: