9 תשובות
אף פעם לא הבנתי למה צריך להאכיל אותם הם שורדים יותר טוב מאיתנו
פעם פעמיים
פעם
שואל השאלה:
איך הם ישרדו אם אין מה לאכול וגם בקור ובגשם... שמתי להם מלונה אם הם ירצו להכנס
איך הם ישרדו אם אין מה לאכול וגם בקור ובגשם... שמתי להם מלונה אם הם ירצו להכנס
אנונימית
שואל השאלה:
פעם אחת ביום זה מספיק?
פעם אחת ביום זה מספיק?
אנונימית
פעמיים
פעמיים שלושה פעמיים אפילו זה תלוי בכמות האוכל
אנונימית
את מהממת
כדאי פעמיים ביום אפילו שלוש אבל תלוי כמה אוכל את שמה להם
כדאי פעמיים ביום אפילו שלוש אבל תלוי כמה אוכל את שמה להם
קודם כל כל הכבוד לך
צריך להאכיל אותם פעמיים ביום (בוקר וערב), בימים קרים רצוי שלוש פעמים ביום כי הם צריכים יותר אנרגיה בשביל לחמם את הגוף
צריך להאכיל אותם פעמיים ביום (בוקר וערב), בימים קרים רצוי שלוש פעמים ביום כי הם צריכים יותר אנרגיה בשביל לחמם את הגוף
באותו הנושא: