3 תשובות
גם לי זה היה ואז גיליתי שיש לי עצירות ולקחתי מין תרופה כזאת מגעילה... או שאפשר פשוט לאכול יותר פירות וירקות
גם אני ככה בדיוק... מה שאת אוכלת זה כנראה דברים שלא טובים לגוף שלך והגוף מנסה להוציא אותם תנסי לאכול יותר ירקות וכאלה... זה מה שאמא שלי אמרה לי... אני מקווה שזה יעבוד!:)
גם אני הייתי ככה.. קודם כל תבררי איזה מאכלים מדויקים גורמים לך לכאב בטן.. דבר שני תאכלי את המאכלים במנות קטנות ולא כל הזמן, תנסי לא לאכול אותם הרבה.. לי זה עבר כבר כנראה הבטן שלך רגישה אבל זה יעבור לך כמו שלי עבר..
באותו הנושא: