6 תשובות
אני לא אתיופית משום כיוון, אבל אני כן חצי אשכנזיה חצי מזרחית שזה לא מהווה שום בעיה, זה בדיוק אותו דבר זה רק עדה
שואל השאלה:
^זה קולל ביותר.
בטח אתם מרגישים על הגובה כשאתם פוגשים את המשפחה האשכנזית שלכם
^זה קולל ביותר.
בטח אתם מרגישים על הגובה כשאתם פוגשים את המשפחה האשכנזית שלכם
אנונימי
שואל השאלה:
^אפשר לדבר איתך בפרטי?
אחשוף את עצמי
^אפשר לדבר איתך בפרטי?
אחשוף את עצמי
אנונימי
שואל השאלה:
אז זה אני חח
לא יודע אם זה כותב את השם שלי
אז קוראים לי: עט זה כוח
אז זה אני חח
לא יודע אם זה כותב את השם שלי
אז קוראים לי: עט זה כוח
אנונימי
שואל השאלה:
^יכול להיות שאני עוקב אחרייך בטיקטוק?
פגשתי מישהי כמוך שם, זו את?
^יכול להיות שאני עוקב אחרייך בטיקטוק?
פגשתי מישהי כמוך שם, זו את?
אנונימי
אני חצי אתיופית חצי מרוקאית וזה לא כזה הבדל כאילו זה לא כמו להיות אשכנזים אצלנו הכל צחוקים כולם עם כולם
ההבדל היחידי זה רק במאכלים
אני שחורה בסביבה "לבנה" ולא מרגישה שונה בכלל
ההבדל היחידי זה רק במאכלים
אני שחורה בסביבה "לבנה" ולא מרגישה שונה בכלל
אנונימית
באותו הנושא: