10 תשובות
יש שיפור או שינוי בתסמינים?
תלוי מה
זה כנראה סתם צינון כזה של החורף
אז כע
זה כנראה סתם צינון כזה של החורף
אז כע
כן
הגיוני.
קצת יותר מדי לא?
הלכת לרופא?
הלכת לרופא?
שואל השאלה:
זה לא אני
זה לא אני
אנונימי
אני חובש אני יכול לברר לך אבל זה ממש שאלות וזה
שואל השאלה:
היא טוענת שזה ווירוס קשה שהיא לא יכולה לקום מהמיטה
היא טוענת שזה ווירוס קשה שהיא לא יכולה לקום מהמיטה
אנונימי
הגיוני. x2
נתחיל בלבדוק חום ונתקדם משם
באותו הנושא: