10 תשובות
יש שיפור או שינוי בתסמינים?
תלוי מה
זה כנראה סתם צינון כזה של החורף
אז כע
כן
הגיוני.
קצת יותר מדי לא?
הלכת לרופא?
שואל השאלה:
זה לא אני
אנונימי
אני חובש אני יכול לברר לך אבל זה ממש שאלות וזה
שואל השאלה:
היא טוענת שזה ווירוס קשה שהיא לא יכולה לקום מהמיטה
אנונימי
הגיוני. x2
נתחיל בלבדוק חום ונתקדם משם