8 תשובות
כן ואז למחוק את עזה
עריכה: האם זו מסיבת פלוסיםם?
כמו שהבחורה מעליי אמר
אנונימי
תודה רבה אנונימי :)^
לא
צריך עסקה אחת כוללת
בעסקאות אחרות זה היה הרבה יותר מחבלים בשביל הרבה פחות חטופים
לדעתי צריך עסקה של כולם.. אבל בכל מקרה אנחנו משחררים אסירות וילדים מתחת ל18 שישבו אצלנו בכלא אז שיעופו מפה
אנונימית
לא, וכבר שאלו את זה לפני כמה שעות.
ממש לא