11 תשובות
כן
לא
אבל אם תעשי עם זה קוקס זה סבבה
אבל אם תעשי עם זה קוקס זה סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
הילדה שאוהבת ספרים תוכלי לעזור לי לכתוב סיפור שאני מנסה לכתוב?^^
הילדה שאוהבת ספרים תוכלי לעזור לי לכתוב סיפור שאני מנסה לכתוב?^^
אנונימית
בהחלט
שואל השאלה:
זה סיפור על נערה שהולכת ביער קסום ומגלה כפר עם אנשים בגודל של נמלה, ומתוך סקרנות מחליטה אפילו לאכול אחד מהם^ זה סיפור פנטזיה פשוט שרציתי לכתוב
זה סיפור על נערה שהולכת ביער קסום ומגלה כפר עם אנשים בגודל של נמלה, ומתוך סקרנות מחליטה אפילו לאכול אחד מהם^ זה סיפור פנטזיה פשוט שרציתי לכתוב
אנונימית
שואל השאלה:
שלישית^
שלישית^
אנונימית
הם קראו לו יער המוות. בודדים האנשים שחזרו ממנו בחיים. אלה שחזרו ממנו, איבדו את שפיותם לנצח ומעולם לא דרכו בו שוב. היער היה מלא בסכנות, וככל שהמקום היה יפה יותר כך התרבו הדרכים למות בו.
הסקרנות תמיד הייתה במקום הראשון אצל הנערה (תמלאי את השם שלה בכל פעם שאני כותבת הנערה)
היא מעולם לא ידעה איך להניח לקולות הקטנים בראשה.
אינספור פעמים דמיינה איך עקבות נעליה יותירו חותם על הדשא הירוק והאדמה הלחה. היער היה כל מה שרצתה אי פעם לראות. היא הייתה מוכנה לתת הכול בשביל שעה ספורה אחת כדי לדרוך ביער שנראה היה כמו חלום. הוא קסום, ומלא בדברים שונים ומוזרים. היו לה כל כך הרבה שאלות, ותשובות עליהן היא טרם קיבלה.
היא נשכה את שפתיה ונעצה עיניים בשילוט האדום שבו נכתב- אין כניסה.
תחושת פחד השתלטה עליה. איך ייתכן שיער מסתורי ויפה כמו זה, יהיה כה נטול חיים?
קרן האור האחרונה שקעה לה לאט, והחושך תפס את מקומו.
הנערה ידעה עד כמה גדול ומסוכן הביקור הלילי שלה ביער המוות. אבל הסקרנות גברה על כל סכנה שהמתינה לה בקצה השני של היער.
בעשר דקות הראשונות היא טיילה במעברים, קיפצה מעל שיחים ונשמה את האוויר הצח והקריר של הלילה.
בכל פעם שחשה בסכנה שמתקרבת, הנערה תפסה מחסה והסתתרה. היא ניסתה שלא לחשוב על הסכנות. לעת עתה, היא פשוט שמחה על הצעד הנועז שעשתה.
טוב אני חושבת שלקחתי את הסיפור שלך למקום אחר לגמרי מזה שתכננתי לקחת, אבל אני מרגישה שמשהו השתלט עליי והמילים פשוט יצאו לבד.
לא כתבתי את החלק של הפשיטה על הכפר או את הרגשות של האנשים הקטנים כי אני לא בטוחה שאצליח לעשות את זה נכון.
מקווה שלפחות עזרתי לך במשהו וסליחה אם השמדתי לך את הרעיון בזה שהפכתי את היער למסוכן :)
הסקרנות תמיד הייתה במקום הראשון אצל הנערה (תמלאי את השם שלה בכל פעם שאני כותבת הנערה)
היא מעולם לא ידעה איך להניח לקולות הקטנים בראשה.
אינספור פעמים דמיינה איך עקבות נעליה יותירו חותם על הדשא הירוק והאדמה הלחה. היער היה כל מה שרצתה אי פעם לראות. היא הייתה מוכנה לתת הכול בשביל שעה ספורה אחת כדי לדרוך ביער שנראה היה כמו חלום. הוא קסום, ומלא בדברים שונים ומוזרים. היו לה כל כך הרבה שאלות, ותשובות עליהן היא טרם קיבלה.
היא נשכה את שפתיה ונעצה עיניים בשילוט האדום שבו נכתב- אין כניסה.
תחושת פחד השתלטה עליה. איך ייתכן שיער מסתורי ויפה כמו זה, יהיה כה נטול חיים?
קרן האור האחרונה שקעה לה לאט, והחושך תפס את מקומו.
הנערה ידעה עד כמה גדול ומסוכן הביקור הלילי שלה ביער המוות. אבל הסקרנות גברה על כל סכנה שהמתינה לה בקצה השני של היער.
בעשר דקות הראשונות היא טיילה במעברים, קיפצה מעל שיחים ונשמה את האוויר הצח והקריר של הלילה.
בכל פעם שחשה בסכנה שמתקרבת, הנערה תפסה מחסה והסתתרה. היא ניסתה שלא לחשוב על הסכנות. לעת עתה, היא פשוט שמחה על הצעד הנועז שעשתה.
טוב אני חושבת שלקחתי את הסיפור שלך למקום אחר לגמרי מזה שתכננתי לקחת, אבל אני מרגישה שמשהו השתלט עליי והמילים פשוט יצאו לבד.
לא כתבתי את החלק של הפשיטה על הכפר או את הרגשות של האנשים הקטנים כי אני לא בטוחה שאצליח לעשות את זה נכון.
מקווה שלפחות עזרתי לך במשהו וסליחה אם השמדתי לך את הרעיון בזה שהפכתי את היער למסוכן :)
שואל השאלה:
דווקא הפשיטה זה החלק שהכי הייתי צריכה עזרה בו אבל מה שתרצי תודה בכל מקרה חחח
דווקא הפשיטה זה החלק שהכי הייתי צריכה עזרה בו אבל מה שתרצי תודה בכל מקרה חחח
אנונימית
מנקודת המבט של מי? נקודת מבט שלישית, הנערה או האנשים שמותקפים
שואל השאלה:
תוכלי לעזור לי עם ההתחלה? הם הרגישו פחד מטורף לדעתי כי אני ענקית לעומתם וכשאכלתי אחד מתוך סקרנות הוא פחד בטירוף גם^ אם תוכלי לכתוב לי בבקשה 2-3 פסקאות להתחלה יעזור לי מאוד <3
תוכלי לעזור לי עם ההתחלה? הם הרגישו פחד מטורף לדעתי כי אני ענקית לעומתם וכשאכלתי אחד מתוך סקרנות הוא פחד בטירוף גם^ אם תוכלי לכתוב לי בבקשה 2-3 פסקאות להתחלה יעזור לי מאוד <3
אנונימית
תנסי לפתח את העלילה לכיוון של איך הם הגיבו כשראו אותך, או מה גרם להם להיות בגודל הנוכחי בו הם נתונים כרגע ובאופן כללי תתחילי בלבנות את הרקע העלילתי לסיפור ואז תתחילי לכתוב
באותו הנושא: