22 תשובות
כן זה בסדר
שואל השאלה:
אז עם מה הולכים בדרכ?
אז עם מה הולכים בדרכ?
אנונימית
חולצה רגילה
שואל השאלה:
כאילו אני באה עם פוטר וטרנינג זה בסדר? ואם אני אשים מעל גופיה סווטשירט פתוח זה בסדר?
כאילו אני באה עם פוטר וטרנינג זה בסדר? ואם אני אשים מעל גופיה סווטשירט פתוח זה בסדר?
אנונימית
לא, עדיף ללכת צנוע יותר
אנונימית
חולצה רגילה וחצאית עד הברך ואם אין אז מכנס ארוך רחב
שואל השאלה:
על איזנ צנוע את מדברת? תני דוגמא
על איזנ צנוע את מדברת? תני דוגמא
אנונימית
פוטר וטרניג אחלה
אנונימית
לא
זה פחות מכבד.... תנסי כמה שיותר לבוא בצורה הכי מכובדת לפחות תורדי את זה אחר כך או משהו
שואל השאלה:
זה רק בית כנסת ואני למעלה עם הבנות זה משהו של שעה ואנחנו חוזרים, רק בכיתה שלי תהיה שם ואין לי חצאיות לצערי, אם אני אבוא עם פוטר וג'ינס ארוך רחב זה בסדר?
זה רק בית כנסת ואני למעלה עם הבנות זה משהו של שעה ואנחנו חוזרים, רק בכיתה שלי תהיה שם ואין לי חצאיות לצערי, אם אני אבוא עם פוטר וג'ינס ארוך רחב זה בסדר?
אנונימית
פחות מכבד,שימי מכנס ארוך וחולצה רגילה
עם יש חולצה שיותר צנוע עדיף ולגבי המכנס עם הוא ארוך ורחב זה עדיף אבל בכל זאת אולי כדי שלפעם הבאה ובכללי תיהיה לך חצאית
שואל השאלה:
תודה רבה :))
תודה רבה :))
אנונימית
לא מכבד, שימי משהו מעל.
שימי פשוט משהו מעל
גקט או סוודר וגינס
גקט או סוודר וגינס
שואל השאלה:
מה לא מכבד? אני לא אהיה עם גופייה וכבר כתבתי פעמיים
מה לא מכבד? אני לא אהיה עם גופייה וכבר כתבתי פעמיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה חצאית ישר אחר כך אני הולכת לבית ספר
אני לא יכולה חצאית ישר אחר כך אני הולכת לבית ספר
אנונימית
^אם יש לך חצאית - תלכי איתה לפחות בבית כנסת...
באותו הנושא: