4 תשובות
אני גרה בשדרות ואנחנו חזרנו
ויש עוד שחוזרים
כמובן שיש כאלה שלא
אבל הרוב חוזרים
בכל זאת
זה הבית שלנו
אני מקווה שכן
זה נורא תלוי אחך המלחמה תיגמר