4 תשובות
אני גרה בשדרות ואנחנו חזרנו
ויש עוד שחוזרים
כמובן שיש כאלה שלא
אבל הרוב חוזרים
בכל זאת
זה הבית שלנו
ויש עוד שחוזרים
כמובן שיש כאלה שלא
אבל הרוב חוזרים
בכל זאת
זה הבית שלנו
לפחות הרוב
אני מקווה שכן
זה נורא תלוי אחך המלחמה תיגמר
זה נורא תלוי אחך המלחמה תיגמר
חלקם כן
באותו הנושא: