8 תשובות
שיהנו
זה הדור של היום לצערי
מה אכפת לך הם מסכנים אז רוצים שיקנאו בהם
אנונימית
למה מביך? נהנים מהחיים שההורים שלהם נתנו להם..
ככה זה בימנו
האמת שזה די מהכסף שלהם, או יותר נכון
לומר, מהירושה שלהם...
שואל השאלה:
כן אבל הם משחקים אותה כאילו זה מכספם האישי ולא מהכסף של ההורים
אנונימי
גם אם זה היה באמת מהכסף שלהם
זה מעשה מאוד מטופש להתרברב
על הון, ועוד יותר מטופש אם זה
מצד מבוגרים. אדם חכם שומר על
ההון שלו בצורה דיסקרטית ולא
מפגין זאת.