4 תשובות
כל הכבוד לאותה אחת!
היא רוצה את הטוב ביותר לחבר שלה
שיש לה לב זהב והיא לא אגואסטית וחושבת על עצמה וכל הכבוד לה
ממש יפה..

כל הכבוד...
אם זה משהו שחשוב לה- אז כל הכבוד לה וזה מראה שהיא באמת אוהבת,
גם אם לא, אבל פחות..