4 תשובות
כל הכבוד לאותה אחת!
היא רוצה את הטוב ביותר לחבר שלה
היא רוצה את הטוב ביותר לחבר שלה
שיש לה לב זהב והיא לא אגואסטית וחושבת על עצמה וכל הכבוד לה
ממש יפה..
כל הכבוד...
כל הכבוד...
אם זה משהו שחשוב לה- אז כל הכבוד לה וזה מראה שהיא באמת אוהבת,
גם אם לא, אבל פחות..
גם אם לא, אבל פחות..
באותו הנושא: