12 תשובות
אתה היחיד . כן הוא אנטישמי ואנשים עדין מחשיבים אותו לרלוונטי ומתרצים את זה שהוא פשוט משוגע אני ממש לא אוהבת אותו בתור בן אדם
אבל יש לו שירים טובים ואי אפשר להתכחש
אבל יש לו שירים טובים ואי אפשר להתכחש
לא, יש כאלו שיגידו שכן
לכל אחד יש טעם שונה במוזיקה.
לכל אחד יש טעם שונה במוזיקה.
הוא חמוד!!! אל תגיד את זה
אנונימית
כןכן
מסכימה 100%
אני פשוט לא אוהבת אותו
אני מסכימה איתך.
יש לו שירים טובים ויש כאלה שלא
גם אני
אני לא איזה קנייה פאן רציני, לא בא להגן עליו.
אבל אם אתה מדבר מוזיקה, קנייה הוא הבנאדם הכי משפיע בתעשייה בעשור וחצי האחרונים ואי אפשר להתכחש לזה בשום צורה. כל אלבום שלו הביא להיפ הופ ולפופ סאונד חדש, הוא שינה למפיקים את המחשבה בדרך שהוא מסמפל, וכל זה בלי אינסוף להיטים שהוא אחראי עליהם. אז ברור שיש אנשים שלא מתחברים, אבל להגיד שהשירים שלו גרועים? אני בטוח שהראפר האהוב עליך אוהב אותו
אבל אם אתה מדבר מוזיקה, קנייה הוא הבנאדם הכי משפיע בתעשייה בעשור וחצי האחרונים ואי אפשר להתכחש לזה בשום צורה. כל אלבום שלו הביא להיפ הופ ולפופ סאונד חדש, הוא שינה למפיקים את המחשבה בדרך שהוא מסמפל, וכל זה בלי אינסוף להיטים שהוא אחראי עליהם. אז ברור שיש אנשים שלא מתחברים, אבל להגיד שהשירים שלו גרועים? אני בטוח שהראפר האהוב עליך אוהב אותו
אנונימי
אולי ככה אתה חושב לדעתי יש לו אחלה מוזיקה
וגם אפשר להפריד יוצר מהיצירה, קנייה סתם חולה נפש והוא הרבה יותר מאנטישמי אז לא לקחת אותו ברצינות למרות שגם זה לא יעצור אותי מלשמוע אותו
וגם אפשר להפריד יוצר מהיצירה, קנייה סתם חולה נפש והוא הרבה יותר מאנטישמי אז לא לקחת אותו ברצינות למרות שגם זה לא יעצור אותי מלשמוע אותו
אף פעם לא אהבתי אותו
באותו הנושא: