4 תשובות
https://stips.co.il/ask/12545319
באהבה
מוקף באידיוטים טוב ממש לדעתי, השני לא קראתי
מוקף באידיוטים וחוכמת האדישות לא משהו, ספרי "חוכמת חיים" בסגנון התפתחות אישית מסע אל המוח פופלאריזציה נחמדה אבל אני פחות התחברתי
שואל השאלה:
לא מתקמצנת אל דאגה