10 תשובות
אני גם. אני יודע שהוא לא סטרייט אבל הוא מעצבן אותי.
אנונימי
שואל השאלה:
^מבין
זה פשוט מעצבן אותי שהוא ככה בחלק מהדברים ושבכלל אכפת לי ממנו שגם ככה הוא לא שם עליי
^מבין
זה פשוט מעצבן אותי שהוא ככה בחלק מהדברים ושבכלל אכפת לי ממנו שגם ככה הוא לא שם עליי
אנונימי
האמת שהוא הראה מלא סימנים שהוא מחבב אותי אבל הוא פשוט כלכך מעצבן. הדעות שלו לא מנוגדות לשלי אבל אני שונא אותו ברמה קשה. הוא פשוט מתנהג מעצבן.
אנונימי
שואל השאלה:
היית רןצה לנסות להכיר אותו ואוליי לנסות שזה יעבוד ?
היית רןצה לנסות להכיר אותו ואוליי לנסות שזה יעבוד ?
אנונימי
אם הייתה לי אפשרות הייתי רוצה שהוא ייעלם מהחיים שלי הבן אדם המגעיל הזה
אנונימי
הלוואי אבל לא נראלי זה יקרה הוא ממש מפחד לצאת מהארון
אנונימי
שואל השאלה:
מפריע לך להיות בזוגיות עם מישהו בארון ?
מפריע לך להיות בזוגיות עם מישהו בארון ?
אנונימי
זה לא קשור גם אני בארון אבל הוא פשוט יעדיף לצאת עם נשים כי ההורים שלו הומופבים (הוא אמר פעם אחת שהוא בי ואז התחרט על זה) גם הוא כל הזמן שואל אותי מי הקראש שלי ואם אני גי.
אנונימי
לא מפריע לי
אנונימי
שואל השאלה:
אה הבנתי
בהצלחה
אה הבנתי
בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: