6 תשובות
זה יבוא לבד
שואל השאלה:
איך יבוא לבד עבר כבר חודש שאנחנו מדברים
איך יבוא לבד עבר כבר חודש שאנחנו מדברים
אנונימית
^^^איך יבוא לבד?
זה קרה והפסיק
פשוט תרמזי לוו חצי בדיחה חצי רציני
זה קרה והפסיק
פשוט תרמזי לוו חצי בדיחה חצי רציני
שואל השאלה:
איךך לרמוזז
איךך לרמוזז
אנונימית
תגיבי לו שהחלטת להתחזק בדת
ואת רוצה לשמור נגיעה
ושיחה רק למתי שצריך
"וחוץ מיזה שגם ככהה אתה לא מגיב לי בוקר טוב"
במידה והוא יגיב טוב?!
זה כנדמה סימן מלמעלה..
(שכנראה תמשיכי להתחזק בדת)
במידה והוא יגיב טוב אז אני יגיב לך בוקר טוב כנל תמשיכי להתחזק בדת
כך או כך הפתרון הוא כנראה לשמור
אבל אם את כך או כך מכוונת על הבוקר טוב אולי תגיבי בסרקסטיות לגבי זה ובגג אולי תתאמי עמדות (גם לגבי הבוקר טוב אם זה חשוב)
יאלה בהצלחה
ואת רוצה לשמור נגיעה
ושיחה רק למתי שצריך
"וחוץ מיזה שגם ככהה אתה לא מגיב לי בוקר טוב"
במידה והוא יגיב טוב?!
זה כנדמה סימן מלמעלה..
(שכנראה תמשיכי להתחזק בדת)
במידה והוא יגיב טוב אז אני יגיב לך בוקר טוב כנל תמשיכי להתחזק בדת
כך או כך הפתרון הוא כנראה לשמור
אבל אם את כך או כך מכוונת על הבוקר טוב אולי תגיבי בסרקסטיות לגבי זה ובגג אולי תתאמי עמדות (גם לגבי הבוקר טוב אם זה חשוב)
יאלה בהצלחה
תגידו לו:" וואי אתה זוכר איזה מצחיק זה שכתבת לי כל בוקר בשש בוקר טוב ❤? אני מתגעגעת לזה"
באותו הנושא: