5 תשובות
זה בחיים לא יקרה. למה שיתאהב באחת שלא שמה עלליו?
אנונימית וסתמו
זה דווקא יכול לקרות, אבל זה לא משהו שאת יכולה לגרום לו
למה את רוצה את זה? זה דבר נוראי... סליחה אם פגעתי אבל זה פוגע בו
אנונימי
אני לא חושבת שזה ישיג את המטרה.. את משחקת ברגשות שלו.. אבל תיהי חמודה כזו וקשה להשגה..
שואל השאלה:
לא כי זה בגלל שאני אוהבת אותו ואני רוצה שהוא יאהב אותי בחזרה אבל אני גם רוצה להראות לו שאני לא כזה בקטע של בנים עכשיו כיאלו אני חייכנית כזאת וחמודה אבל איך ואני לא יודעת איך לעשות את זה
לא כי זה בגלל שאני אוהבת אותו ואני רוצה שהוא יאהב אותי בחזרה אבל אני גם רוצה להראות לו שאני לא כזה בקטע של בנים עכשיו כיאלו אני חייכנית כזאת וחמודה אבל איך ואני לא יודעת איך לעשות את זה
אנונימית
באותו הנושא: