13 תשובות
אף פעם לא הענישו אותי, ההורים שלי לא מאמינים בזה
מכות לא לדאוג כבר לא קורה
אנונימית
לא קיבלתי כי אני ילדה מושלמת
אבל בטח ששלחו אותי לבכות בחדר כשהייתי קטנה
שואל השאלה:
אמאלה ואני חשבתי שהעונשים שאני קיבלתי גרועים בטירוף
בלי טלפון עד סוף השנה
מקורקע לבית לחודש
לשלם להם 200 ש''ח ולא ללכת לקניון לחוד שלם
ללכת לחדר או משהו חחח
אבא שלי פעם אמר לי שהוא רוצה להתאבד בגללי ופשוט קראו לי משוגעת לא נורמלית אבל אף פעם לא עונש פשוט להעליב
אנונימית
אנונימית שמעלי, לדבר ככה לילדה זה עונש קשה
שואל השאלה:
לגמרי
צלקת נפשית
אנונימית
חודש בלי טלפון
קשה לי לדבר על העונש הכי גרוע,
אבל כל עונש שקיבלתי בגלל אחותי
אכן היה גרוע. מילה שלה תמיד היתה
חקוקה בסלע.
אנונימי